Saturday, March 9, 2013

Protonema - Dia & Aku

Em         Bm        Em
Aku dan dia seperti perahu
 Em            Am            Bm
Yang terombang-ambing di samudera
 Em      Am     Bm       Em
Dia dan aku bagaikan nelayan
 Em             Am            Bm
Yang terhempas sang badai di lautan

Int : Em C Bm

 Em      Am     Bm               Em
Haruskah aku tinggalkan permaisuriku
 Em          Am            Bm
Berlabuhlah sang lara dijiwanya

Am            Bm      C
Disana-sini aku terhempas
        D           Am
Dikanan-kiri dia terlempar
         Bm         C
Terhempas badai ooohhoo
 D            Em
Terdamparlah sanubari

 Dm       A
Permaisuriku ..
 C         G
Kucinta padamu
 Dm       A             C
Mestinya ada lagu yang bicara
       G
Hasratku padamu
 Em       A
Permaisuriku ..
 D        A
Maafkan aku
 Am      E      G          D
Jangan biarkan aku bersamanya

No comments:

Post a Comment